Družabno podjetje

Po vzoru družabnih omrežij podjetja začenjajo vpeljevati orodja, ki obljubljajo večjo produktivnost zaposlenih, boljšo informiranost, hitrejše sodelovanje znotraj in zunaj podjetja in ne nazadnje postopni zaton »zlorabe« elektronske pošte. Se sliši prelepo? Na trgu je že cela kopica orodij, katerih čas zagotovo prihaja.

Robert Sraka / MonitorPro

Kaj je pravzaprav problem? Bistveni element poslovanja večine podjetij je še zmeraj elektronska pošta. Zaposleni po pisarnah pomemben del svojega časa namenijo pisanju e-sporočil, iskanju informacij in sodelovanju znotraj podjetja. V elektronske predale dobivamo po več deset sporočil dnevno, pri čemer se povzroča veliko »šuma«. Marsikaterega sporočila pravzaprav ne bi potrebovali, po drugi strani pa ... za vsak primer je bolje sporočilo poslati dvema sodelavcema ali trem preveč kot pa enemu premalo. Kakor koli e-pošta je dodobra zlorabljena in postaja ovira za učinkovitejše delo.

 

Po drugi strani pa družabna omrežja, kot so Facebook, LinkedIn in podobna, omogočajo, da dogajanje spremljamo, kolikor nam ustreza. Prek teh orodij tiste informacije, ki nas res zanimajo, nekako najdejo pot do nas. Hkrati prek družabnih omrežij komuniciramo z bistveno večjim številom ljudi, kot to počnemo prek e-pošte – tudi če je ta komunikacija zgolj pasivna oziroma zgolj spremljamo dogajanje. Daje nam občutek, da smo obveščeni. Mladina dandanašnji skoraj ne uporablja e-pošte, pa vseeno živahno komunicira. Kar je za več ušes, pristane na zidu, kar ni, je predmet neposrednega sporočanja.

 

Zato se za družabna orodja zanima vse več podjetij, ki postajajo družabna podjetja, načinu sodelovanja v njih pa rečemo kar družabno poslovanje. Nedavna študija McKinsey Global Instituta ocenjuje, da kar dve tretjini potenciala za ustvarjanje vrednosti, ki jih prinašajo družabne tehnologije, leži v izboljšanju komunikacije in sodelovanja znotraj podjetij in med njimi. Če podjetja uporabijo orodja za družabno poslovanje, bi lahko, sodeč po ugotovitvah študije, povečala produktivnost »znanjskih delavcev« (knowledge workers) za dvajset do petindvajset odstotkov.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?