Vedno več klicev »robotskih« prevarantov

Samo aprila letos so državljani ZDA po poročanju časnika Chicago Tribune prejeli 3,36 milijarde klicev t. i. klepetalnih robotov, kar je bilo dobrih 6,5 % več kot v marcu, ko je bil postavljen prejšnji rekord. Robotski klicatelji so tako vsako sekundo v povprečju opravili kar 1297 klicev.

Podjetja storitve klicnih centrov vse pogosteje zamenjujejo s storitvami pametnih robotskih klicalnikov, saj so cenejši, učinek pa pogosto enak. Težava pa je v tem, da klasične marketinške klice in izterjevalce dolga, ki so v preteklosti prednjačili med klicatelji, nadomeščajo prevaranti. Ti se pretvarjajo, da kličejo s tamkajšnje davčne uprave, dobavitelja električne energije, banke, Microsofta in celo FBI, zato so še toliko bolj prepričljivi in nič hudega sluteče ljudi prepričajo v predajo osebnih in bančnih podatkov ali plačilo. Med žrtvami prevar je posebej veliko starejših občanov.

Pisci zakonodaje v Washingtonu želijo zaustaviti robotske in avtomatske klice, zato že pripravljajo nov osnutek zakona, ki bi tovrstno dejavnost omejil oziroma jo v primeru dokazljivo škodljivega delovanja tudi prepovedal. Zvezna komisija za komunikacije (FCC) se proti robotskim klicalnikom bori z visokimi kaznimi. Prejšnji teden je podjetje Marketing Strategy Leaders v lasti Adriana Abramoviča bilo spoznano za krivega opravljanja kar 96,8 milijona prevarantskih robotskih klicev, ki so oglaševali lažne počitniške ponudbe, kazen pa znaša kar 120 milijonov dolarjev. Zdi se, da se je boj proti aplikacijam s posnetim (po)govorom, ki se vse težje loči od živega klicatelja, šele dobro začel.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?