ANALITIK V ASISTENČNEM CENTRU

OPIS DELA: 

  • zagotavljanje visoke kakovosti večkanalne podpore strankam
  • sprejem, evidentiranje in reševanje zahtev in incidentov strank
  • zagotavljanje ažurnih informacij in rešitev uporabnikom
  • proaktivno spremljanje reševanja zahtevkov in obveščanje uporabnikov
  • komunikacija z naročnikom, zunanjimi izvajalci in ostalimi nivoji podpore
  • spremljanje in vzdrževanje znanja o razvoju poslovanja
  • spremljanje in vzdrževanje znanja o novih in obstoječih rešitvah in storitvah
  • uporaba in vzdrževanje baze znanja
  • upoštevanje politik in standardnih operativnih postopkov
  • ostala dela po navodilih vodstva

PRIČAKUJEMO: 

  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu
  • v. stopnja izobrazbe
  • dobro poznavanje MS office orodij
  • dobro pisno in ustno izražanje v slovenskem in angleškem jeziku, zaželeno tudi v srbskem jeziku
  • obvladovanje komunikacijskih veščin, prijaznost, zanesljivost, fleksibilnost, natančnost, odgovornost, samoiniciativnost
  • vozniški izpit b-kategorije
  • osnovno poznavanje dela z informacijsko-komunikacijskimi tehnologijami
  • sposobnost dela v timu

PONUJAMO: 

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesecev poskusne dobe
  • stimulativno plačilo
  • delo v dinamičnem okolju
  • strokovni razvoj z rednimi izobraževanji in certificiranjem

V kolikor se prepoznate v zgornjem opisu, vas vljudno vabimo, da nas v to prepričate in nam svojo prijavo (motivacijsko pismo in CV) pošljete čimprej na naslov zaposlitev@unistarpro.si, kjer smo vam na razpolago tudi za morebitna vprašanja in dodatne informacije. Vaše prijave bomo obravnavali zaupno in v skladu z veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?