Key Account Manager (M/Ž)

Opis del in nalog:

  • skrb za pridobivanje novih strank
  • izvajanje zahtevnejših prodajnih aktivnosti
  • skrbništvo nad prodajnimi programi
  • koordinacija s principali
  • skrb za potrebne statuse z vso povezano specifiko (certifikati, politika določanja posebnih cen, marketinške ugodnosti idr.)
  • koordinacija predprodajnih aktivnosti na področju tehničnih rešitev pri pripravi ponudb
  • samostojnost pri skrbništvu nad obstoječimi strankami
  • širjenje celotne ponudbe obstoječim in novim strankam
    • (izdelava ponudb, trženje, lobiranje, preverjanje konkurence, stik s pricipali, postavljanje kalkulacij idr.)
  • koordinacija zahtevnejših projektov z izvedbo posla
  • usklajevanje in izvedba nabave z nabavno službo
  • priprava individualnih planov s potrebnimi aktivnostmi za doseganje planov
  • izpolnjevanje potrebne dokumentacije in poročil
  • stalno prodajno/tehnično izpopolnjevanje na področju celotne ponudbe rešitev podjetja
  • doseganje plana in poslovnih rezultatov
  • dodatna dela po nalogu vodje oz. direktorja

Pričakujemo:

  • najmanj V. stopnja izobrazbe, zaželena VI/2 ali več (ekonomija, računalništvo, elektrotehnika ali sorodna področja)
  • vsaj 3 leta primerljivih delovnih izkušenj v IT sektorju
  • tekoče znanje angleškega jezika govorno/pisno
  • odlične komunikacijske veščine
  • prezentacijske sposobnosti
  • sposobnost koordinacije in timskega dela
  • k rezultatom usmerjen, proaktiven in odgovoren pristop
  • razumevanje prodajnega cikla
  • poznavanje orodij MS office, SAP in MS Dynamics 365 CRM predstavlja prednost
  • poznavanje elementov temeljne IKT infrastrukture predstavlja prednost

Ponujamo: 

  • zaposlitev za nedoločen čas z 6 mesečno poskusno dobo
  • redni in stimulativni finančni paket
  • možnost osebne in profesionalne rasti ter strokovnega izobraževanja
  • delovno področje, ki ponuja velik potencial za rast in razvoj trga
  • delo v urejenem, kreativnem in razvojno naravnanem delovnem okolju

Prijava:

V kolikor se prepoznate v zgornjem opisu, vas vljudno vabimo, da nas v to prepričate in nam svojo prijavo (motivacijsko pismo in CV) pošljete čimprej na naslov zaposlitev@unistarpro.si, kjer smo vam na razpolago tudi za morebitna vprašanja in dodatne informacije. Vaše prijave bomo obravnavali zaupno in v skladu z veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov. 

Actual I.T. d.d., vodilni ponudnik globalnih IT rešitev za podporo poslovanju, v svoje vrste vabi strokovnjake na IT področju.

 

Ker je naš moto: ''Izzive spreminjamo v rešitve«, v svoje vrste v mlado in dinamično ekipo vabimo sodelavce, ki bodo skupaj z nami in našimi vrednotami (odličnost, proaktivnost, spoštovanje, odgovornost) pisali uspešno zgodbo še naprej.

 

Zaradi povečanja obsega poslovanja in krepitve ekipe/novih projektov želimo v svoje vrste pritegniti sodelavke ali sodelavce za naslednje delovno mesto:

 

SISTEMSKI INŽENIR

Ključne odgovornosti:

  • načrtovanje, vpeljava in vzdrževanje infrastrukturnih sistemov,
  • poznavanje GPO (skupinske politike),
  • poznavanje SCCM - postavitev in administracija,
  • O365 administracija,
  • priprava image-ov za delovne postaje (poznavanje MDT orodja),
  • upravljanje pravic dostopa, uporabniških skupin, gesel itd. za uporabnike,
  • testiranje aplikacij povezanih z delovanje Windows okolja,
  • izkušnje z namiznimi in strežniškimi operacijskimi sistemi Windows (AD, DNS, DHCP, Print Server…),
  • osnovno poznavanje in upravljanje MS SQL-a,
  • pred prodajne aktivnosti pri obstoječih in novih strankah,
  • razvoj, testiranje in evaluacija novih produktov/rešitev,
  • izdelava dokumentacije,
  • sodelovanje v razvojnih projektih.

Pričakujemo:

  • obvezna vsaj 5. raven izobrazbe, zaželena 6. ali 7. raven,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj,
  • dobro poznavanje tako strežniške kot mrežne opreme,
  • zelo dobro poznavanje infrastrukturnih strežniških okolij,
  • dobro pisno in ustno izražanje v slovenskem ter angleškem jeziku
  • vozniški izpit B-kategorije.

Zaželeno je, da imajo kandidati sledeče osebnostne lastnosti:

  • sposobnost za skupinsko delo in predanost,
  • močno usmerjenost k doseganju ciljev,
  • odlično sposobnost za upravljanje s časom,
  • dobro osebno organiziranost,
  • samostojnost, samoiniciativnost in kreativnost,
  • natančnost, odgovornost, zanesljivost,
  • komunikativnost,
  • pripravljenost za nadaljnje izobraževanje.

Nudimo:

  • odgovorno in zanimivo delo v uspešni Skupini Actual, kjer skladno z našimi vrednotami cenimo odličnost, proaktivnost, spoštovanje in odgovornost vsakega posameznika,
  • odlične delovne pogoje z ogromno aktivnosti s področja zdravja in dobrega počutja na delovnem  mestu/okolju,
  • strokovno mentorstvo pri uvajanju v delo,
  • stabilno in fleksibilno delovno okolje, ki ponuja bogate, globalne ter široke možnosti za razvoj in izobraževanje,
  • vedno nove izzive, ki omogočajo osebni in profesionalni razvoj,
  • vključitev v bogat sistem bonitet,
  • stimulativno plačilo,
  • fleksibilni delovni čas,
  • možnost dolgoročnega sodelovanja,
  • lokacija dela: Koper.

Prijava:

V kolikor se prepoznate v zgornjem zapisu, vas vljudno vabimo, da nas v to prepričate in nam svojo prijavo (motivacijsko pismo in CV) pošljete čimprej, najkasneje pa do 13.9.2024, na e-naslov join.us@actual-it.si, kjer smo vam na razpolago tudi za morebitna vprašanja in dodatne informacije.

Vaše prijave bomo obravnavali zaupno in v skladu z veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?